Dacă produsele comandate nu ți se potrivesc sau nu sunt conform așteptărilor tale, nu este nici o problemă, le poți returna sau schimba cu o altă mărime în termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului de tine sau de o persoana desemnata.
Ne notificați intenția accesând:
RETUR SAU SCHIMB DE PRODUSE GRATUIT
Aveți posibilitatea sa returnați sau schimbati gratuit un colet in termen de 14 zile calendaristice. Returnarea sau schimbul de mărime gratuit se aplică în cazul produsului/produselor provenite din mai multe comenzi care se încadrează în perioada legală de returnare și anume 14 zile calendaristice dar cu precizarea ca acestea să fie expediate într-un singur colet.
*primul schimb de produse este gratuit, daca se doreste schimbarea celui de-al doilea produs, clientul va achita suma de 20 lei.
*dacă se doreste returnarea produsului schimbat se va achita suma de 20 lei.
După ce ați completat FORMULAR DE RETUR din secțiunea CLIENȚI :
- Ambalați corespunzător coletul și în funcție de metoda de retur aleasă:
-
predare personală easybox Sameday , completați toate câmpurile din pagină și veti primi un cod care va deschide easyboxul selectat de dumneavostră
- predare curier, după ce ați completat cu toate datele formularul de retur din site, în 1-3 zile lucratoare veți fi contactată de catre un curier Sameday pentru ridicarea coletului.
PUTETI ALEGE SA TRIMITETI CU ORICE ALTA FIRMA DE CURIERAT, DAR IN ACEST CAZ PLATA TRANSPORTULUI VA FI LA EXPEDITOR, MAI EXACT COSTURILE DE RETUR VOR FI SUPORTATE DE CLIENT.
ADRESA RETUR: SC.AMURABRISS.SRL,
CALARASI, JUD.CALARASI
STR.BUCURESTI NR.8 COD: 910079
CONDIȚII DE RETUR
Nu se pot restitui produse folosite, deteriorate sau care prezinta urme de purtare, spalare.
- Produsele trebuie returnate in aceeasi stare cum au fost trimise;
- Produsele nu trebuie sa prezinte urme de purtare, spalare;
- Fiecare produs returnat trebuie sa contina etichetele, documentele impreuna cu care a fost trimis precum si sigiliul intact;
- Produsele care nu intrunesc conditiile mentionate nu vor fi acceptate;
- Nu se accepta colete returnate prin Posta Romana;
- Contravaloarea produselor returnate va fi transferata in contul bancar specificat de utilizator in maximum 14 zile lucratoare, din data în care primim coletul.
- Împachetati produsele, de preferat în ambalajul original. Daca acest lucru nu este posibil, vă rugăm să le ambalați într-un mod asemănător, pentru a vă asigura că acestea nu sunt deteriorate în timpul transportului.
- Dacă produsele returnate nu corespund condițiilor de mai sus, ne rezervăm dreptul de a nu vă returna contravaloarea produselor, urmând să vă retrimitem coletul cu plata expediției la DESTINATAR.
Retururi de produse defecte
In cazul în care consideraţi că produsul nu este conform cu Contractul în momentul livrării, trebuie să ne contactaţi imediat telefonic la 0742 028 051 sau prin email la contact@amura.ro şi să furnizaţi datele despre produs şi deteriorarea pe care o prezintă.
Operatorul are obligatia sa ramburseze sumele platite de Utilizator, fara a-i solicita acestuia cheltuielile aferente rambursarii sumelor. Rambursarea sumelor se va face in cel mult 14 zile lucratoare, de la data primirii returului de catre noi, exclusiv prin transfer bancar, intr-un cont IBAN in RON. Plata nu functioneaza catre conturi in valuta sau catre Revolut.
Mentionam ca nu acceptam colete cu ramburs sau plata transportului la destinatar!
In cazul in care produsele nu au fost utilizate conform destinatiei lor normale, Operatorul poate solicita repararea prejudiciului datorat utilizarii neconforme a produsului.
Cele 14 zile de retur (calendaristice) se calculeaza incepand cu ziua in care tu sau o persoana pe care tu ai desemnat-o sa primeasca coletul a intrat in posesia produsul.